AYAR VE TESTERE karbüratör Ayarı
Zincirli için Karbüratör Ayarı
Karbüratör ayarı zincir testere ve diğer iki zamanlı motorlarda önemlidir. Çok zengin bir ayar , bir testere duman neden yeterli güce sahip , kurmak , ek karbon neden vemotora zarar verebilir olacaktır . Çok yalın bir ayarı da yetersiz güç üretmek ve yalın nöbet aracılığıylamotora zarar olasılığı daha yüksektir olacaktır . Doğru karbüratör ayarı,testere maksimum güç üretmek için izinmotorungörev döngüsünü uzatacak , sorunsuz boşta güzel hızlandırmak ve sorunsuz hizmet vermek , minimal duman üretirler.
Yanıcı hava / yakıt karışımının yakıtoranı, yakıt iyi yanmaz o kadar yüksek olduğunda aşırı zengin karbüratör ayarı olduğunu. Yanık fazla ısı üretmez , bu yüzdengüç vuruş zayıf. Kısmen yanmış karışımsusturucu içine sınırdışı ve duman gibigördüm terkeder. Aşırı zengin bir durum karbon birikimi neden olur ve bir süre için çalıştırırsanızyangın ekran ve silindir portları fişi olacaktır . Karbüratör ayarlamalar dışında , bu dayakıt ile karışık çok fazla yağ ve / veya eski bayat benzin olmasından kaynaklanıyor olabilir .
Yalın bir karbüratör ayaryanıcı hava / yakıt karışımı içinde yakıtoranının , yakıt yakmak için yeterli olmadığı kadar düşük olduğu durumdur. Bu da zayıf bir güç inme yapar ve yetersiz güce sahiptestereyi neden olur . Düşük güç ek olarak, bir yalın durum çoğu nöbet yol açar , silindir sıcaklık yükselmesine neden olur. Bir yalın durum da sık sık büyük sonu çubuk taşıyan yetmezliğine neden olan aşırı RPM sağlar . Fakir çalışma koşulu için diğer nedenleryakıt karışımında yağ eksikliği bulunmaktadır veyakıt deposu boş çalıştığında . Tank tamamen kuru çalıştırmadan önce her zaman bir testere durdurun. Yağ karışım oranı sizin testere için tavsiye :Doğru benzin kullandığınızdan emin olun .
En Testere Motorları Üç karbüratör ayarı Vidalar var :
1. . Rölanti / Gaz Durdur - Bugaz tetik bırakıldığındagaz kelebeği ( kelebek ) açık kalır ne kadar kontrolayar olduğunu . Bu ayar çok düşük ayarlanırsagaz tetik bırakıldığında ,motor ölecek . Gaz kelebeği ( kelebek ) basitçe yanıcı hava / yakıtbeslemesini keser vemotor durur . Bu ayar çok yüksek ayarlanırsa ,yüksek rölanti hızısantrifüj kavrama yapmaya neden olur vezincir çalışacaktır. Bu tehlikeli bir durumdur ve asla izin verilmemeli .
2 . Düşük Hız Yakıt Ayarı ( karbonhidrat üzerinde işaretlenmiş L , budüşük hız jet ) - Bu rölantideyanıcı hava / yakıt karışımının yakıtoranını kontrolayar olduğunu . Çok zengin ayarlanmış bir ayarmotor kadar yük ve rölantide ölmesine neden olur . Çok yalın bir karışımmotoru açlıktan ve ırk veya dalgalanma neden olacaktır . Son derece yalın ayarı çok ,motor ölmesine neden olur .
3 . Bu kesme hızı ileyanıcı hava / yakıt karışımının yakıtoranını kontrolayarı olan - High Speed Yakıt Ayarı ( karbonhidrat üzerinde işaretlenmiş , H , buyüksek hızlı jet ) . Bu ayarlamaların tüm iyi gerçekleştirmek için bir testere için doğru olması gerekir , ama butesterekesim çalışır nasıl belirleyenayar olduğunu , çünkü buen önemli ayar olduğunu söylemek doğru olmaz . Çok zengin ayarlanmış bir ayartestere maksimum güç oluşturmak için gerekliRPM seviyesine ulaşmak için izin vermez . Gaz tepkisi de ağırkanlı olabilir vemotor duman ve kötü gerçekleştirmek olacaktır . Çok yalın bir karışım,motor yatağı yetmezliği ve silindir nöbet muhtemel bir RPM seviyesine ulaşmasını sağlayacaktır . Ayrıca, kesim gücüne sahip ve çok sıcak çalışmasına eğiliminde olacaktır.
Yukarıdaki bilgiler kısaca zengin ve fakir çalışma şartları açıklar. Ayrıca, üç ayar vidası ve bunların işlevi tanımlar. Bazı zincirli testereler, yüksek hız ayar iğnesini eksikliği dikkat edilmelidir . Bu testerelerfabrikadan ayarlanmış bir "sabit jet " denir var . " Sabit jet " karbüratör çok yalınayarlaması vetestereyi zarar vermesinitestere operatörü yasaklamak için kullanılır . Ne yazık ki , onlar da genellikle maksimum performans elde itibarentestereyi yasaklamaktadır .
Karbüratör Ayarı Prosedürü
Aşağıdaki prosedür uygun karbüratör ayarını sağlamak için takip edilmelidir :
• ( 1 )Hava filtresini kontrol edin ve gerekirse temizleyin . Kısmen tıkanmışhava filtresi ilekarbüratör ayarlanması kısmen üzerindebobinikarbüratör ayarlamak gibidir . Eğer kirli bir hava filtresi ile testereyi ayarlarsanızfiltre temizlendiği zaman ,testere çok yalın sürecek .
• ( 2 ) karbon birikmesi içinsusturucu ve egzoz noktasını kontrol edin. Egzoz portu veya kıvılcım önleyici ekranı tıkanma Karbonkarbüratör ayarını gerektiriyorsa olarak çalıştırmak için bir testere neden olabilir . Tıkanmış bir susturucu ilekarbüratör ayarlarının değiştirilmesikarbon birikimini dışarı temizlendiği zaman yalın çalışantestere neden olabilir .
Karbüratör ayarı nedeniyle yeni veya yeniden karbüratöre gerekiyorsa • ( 3 ) , biri söndürmedenyakıt ayar ayarları ile başlamak en iyisidir . Bu yavaşça onların koltuk üzerineayarlama vidaları vidalama ve sonra birer açın onları destekleyerek gerçekleştirilir . Ayar vidaları çok sert oturmuş isekoltuklar kolayca bozuk olabilir, çünkü onların koltuk üzerine onları vidalama sırasında dikkatli olunmalıdır . Bu koltuklar hassas ve onlar bozuksa ,karbüratör değiştirilmelidir .
• ( 4 )yakıt seviyesini kontrol edin . Tank yarısı üzerinde tam olmalıdır . Yakıt deposu neredeyse boş olduğundakarbüratör ayarlanır Eğeryakıt deposu dolduğunda ,karbüratör çok zengin ayarlanabilir.
• ( 5 )Motoru çalıştırın ve ısıtın. Testere rölantide eğer birkaç dakika çalıştırın. Tekrar tekrargaz sıkarak ısınmak durdurduklarını olmadan boşta korumak olmaz ise , geniş açık içingaz çalıştırmayın. Normal çalışma sıcaklığına ulaştığında soğuk motor üzerinde yapılan karbüratör ayarlamaları çok zengin olacaktır .
• ( 5 )rölanti devrini ayarlayarak başlayın . Yaklaşık 2700 RPMhızını ayarlamak için deneyin . Eğer bir takometre yoksa ,testeredebriyajı sokmadan mümkün olduğunca yüksek idles böylecehızını ayarlamak için deneyin . Gaz kelebeği serbest bırakıldığındaboşta böylecezincir çalışır atmadı . Testere rölantide olmaz ise,bir sonraki adıma geçin .
• ( 6 )düşük hızda yakıt ayarı ayarlayın. Motor dalgalanmaları veya yakıt için açlığa mahkum kadar yavaşçavida açmak . Tornavida yuvasınınpozisyonunda bir zihinsel not edin . Şimdi yavaşça vidaayarı açmak vemotor daha iyi çalıştırmak gerekir. Motor yüklemek için başlayana kadarvidayı çevirerek tutun. Tornavida yuvasınınkonumunu not edin veyalın ayarıkonumuna karşılaştırın . Şimdi yavaşça en iyi rölantide bir pozisyona vidada açın. Buzengin ve yağsız ayarları arasında yaklaşık yarı yolda olmalıdır .
• Aşağıdakilinke tıklayın ve WAV ses klibi tarayıcınıza yüklenecektir . Ne duyarsınız bir rölanti testere olduğunu. Yavaşçaboşta tırmanıyor kadar , onu çevirerekdüşük hız ayarlayıcısı yalın ve daha sonra ölmeye başlar . Sonra zengin gidiptestere neredeyse ölür bir noktaya , balina veRPM damla başlar duydum . Optimum ayar bu iki uç arasında . Çok yalın ayarlandı ediyorsanız bu gaz biterse ve ölmek , ya da hızlandırılmış zaman öleceğim . ( Hızlandırılmış zamanyükseği çok yalın ayarlanmış bir testere de ölebilir unutmayın . ) Size sadecedoğru noktagaz sıkmak buldum vetestere herhangi bir tereddüt ya da tökezleyerek olmadan devir gerektiğini düşünüyorum.
Testere boşta WAV ayarlanması
• ( 7 ) ( 5) adım geri gidin verölanti hızı sıfırlamak . Şansınıyakıt karışımı ayarı optimize beriRPM ayarı değişti vardır .
• ( 8 )yüksek hızda yakıt ayarı ayarlayın. Geniş açıktetiği basılı tutun vetakometre ileRPM kontrol edin.
NOT : Eğer bir takometre yoksa ,RPM seviyesini ayarlamak böylece geniş açık gaz kelebeği detestere " dört kür " ya da " salya sümük " . Bir takometre olmadan maksimum RPM düzeyde ayarlamak için çalışmayın. Biraz zenginayarlaması performans azalır, fakattestere motorda hasarolasılığını azaltacaktır .
• Aşağıdakilinke tıklayın ve WAV ses klibi tarayıcınıza yüklenecektir . Bu sefer ne duyarsınız tam devir için ayarlanmış olan bir testere . Maks RPM o kadar devirli ve tuttuktan sonra , biz bunu yavaşlatmak ve blubber , az güç gelişmekte neden , zenginyüksek hızını ayarlayabilirsiniz . Sonra o yumuşak ses neden yalın ayarlayın ve daha sonra da az güç oluşturma ve ısı bir sürü oluşturma , açlıktan başlar . Yine zengin fakir onu geri adım olarak ,ses biraz kaba olur . Bunu nerede olmak istiyorum ( bazen anılacaktır olarak veya 4-zamanlı ses ) bu biraz kaba ses. Biz, " kapatmak "pürüzsüz için bunu elde edebilirsiniz olarak , söylüyorlar , ama hala sadece birazkaba içine istiyorum .
Bu birilk daha büyüktür , ve yüklemek için daha fazla zaman gerektirir . Yavaş sistemleri veya bağlantıları ile o sizin beklemek istemiyor olabilir !
Testere Tam Rev WAV ayarlanması
• Eğeryüksek hızlı jet ayarlandı önce düşük hız ayarı hala yanı sıra çalıştığını kontrol edin . Bir jet değişiyor ayarlamalar genellikle birazdiğer etkileyecektir . Hızlanma değilse eskisi gibi 6. adıma geri dönün .
•Nihai rölanti devrini ayarlayın . Bu kez geri dışarı durak olacak sankitestere görünen sorunsuz boşta kalacağıen düşük rpmrölanti devri vidasını çevirin.
• Sizin testere düzgün ayarlanmış ve iş için hazır .
Onlar Yeni misiniz zaman neden Karbonhidrat Set alınamaz ve Sonra onları yalnız bırakmak ?
Onların testere yeni olduğunda ayarlanabilir değildir ve daha sonra başka bir ayar gerekmez neden bazı insanlar merak ediyorum. Onlar testerefabrikada ayarlanmış olamaz anlamak ve doğrutestereninyaşam için ayarlanmış kalmaz . Aslında, bazı üreticiler de , bu şekilde düşünmek ve " sabit jet " ve " yarı-sabit jet " karbüratör denedim , olduğunu. Karbüratör Bu tür de hiç çalışmamış . Nedeni yükseklik , yakıt tipi , yakıt yaş , nem ,testere bileşenleri giyen ve diğer faktörlerin bir dizi periyodik ayarlama ihtiyacı karbüratör neden olduğunu. Bu çeşitli uygulamalar içinkarbüratör ayarlamak mümkün de yararlı olur , örneğin testere fabrikaları yüklü motorlu testereler yüksek hız ayarlamaları nedeniyletesterenin üzerindeki strestürü zengin ayarlanmış olmalıdır .
Google Translate temi çevirdin bu nasıl çeviri yuh. Bari alıntı yaptığın adresi de yazsaydın da oradan baksaydı millet....
YanıtlaSilAlinti yaptiginiz adresi girseydiniz iyiydi
YanıtlaSilKarburötor temizlensin ne yaptimsa kesim motoru çalışmadı egzozda temiz acaba segmanmi istiyo
YanıtlaSilAteşleme veya karbüratör
Sil.
Ne biçim tercüme hicbirsey anlaşılmıyor.teknik İngilizce bilmeyen biri yapmış.
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilRolantide çalışıyor ama güce binince stop ediyor neden olur
YanıtlaSilMotorlu testete Gaz yemiyor,boğuluyor acaba neden?
YanıtlaSilHuyundai 650lik çok benzin tüketiyor kısmak gibi bir imkanımız varmı
YanıtlaSil